You never did give a damn thing honey'

Taylor Swift. Fan va bra hon är. lyssnar jättemkt på hennes gamla album som heter Taylor Swift. Tips på bra låtar från den skivan;

Cold as you

The outside

Perfectly good heart

Invinsible

Jaa, ja skulle kunna fortsätta en bra bit. alla är typ bra! skön röst, perfekt på kvällarna ;)


såå, kan ni gissa vad jag gör? joo, lyssnar på taylor swift å har tänt nåra ljus å hare bara myysigt! (a)

Har hunnit kika på oth å gossip idag på morgonen innan skolan, jaa, jag hade sovmorron ;) haha de va bra fast oth är lite weird.. kommer nog förbli så också. Det skulle inte ha blivit en säsong 7 tkr jag.
Vi hade bara en lektion idag som började 11 å slutade 12, så sen drog jag med mig frida från klassen hem å vi for ut å körde jojje i finvädret!  25 grader varmt!??? vad händer!? men de gillar vi!
Frida har aldrig åkt häst så de va första gången, även hon höll i tömmarna till min lilla prins ibland, å de gick fint! (y) hoppas hon tyckte de va kul, hon sa då de iaf! ;D hah,

I helgen har ju jag varit sekreterare till domaren på unghästutställningen i boden. Domarn va tydligen jättenöjd över mig så jag har fått mail å allt om det, kul å höra så man får veta att man inte gör bort sig! :)

Jag har även blivit friskare, nu äre minsann bara näsan å allt jävla snor kvar! hah, men snart är jag frisk people. å gissa vad som händer då? joo, jag ska börja träna!

Några vet vad jag pratar om nu men orkar inte förklara här för er som inte vet, säger bara; min matlust är typ tillbaka igen! :)
haha, ni fattar nog även fast ni inte vetat nå om de innan.
fan va tjorvigt. ajja.
har tränat klart på engelskaglosorna vi har till i morron, så nu blire nog å fortsätta chilla med taylor swift.


men juustee! jag ska ju klippa mig i morron å behöver lite hjälp. på längden ska jag ta så lite som möjligt, sparar ju till låååångt. då är frågan hur jag ska göra med min lugg. rak? sne? ;o

 


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0