With one little action the chain reaction will never stop'

Jaha, då var abisko resan avklarad. och sjuk är man..
men fan va kul vi haft det. jag säger bara en sak; min klass är bäst i världen! ;D


På tisdagen vandrade vi typ 2 mil upp å ner för ett berg. de var ganska kul ända tills vi skulle nerför. då fick jag skavsår så jag bara ville gråta ;s men ner kom vi! tur det. Onsdagen va vi å hälsade på atlanten i norge, haha, vi leta massa sjöstjärnor å grejs. Men de bästa av allt måste ju ha varit kvällarna med klassen. Vi gjorde inte så himla mkt egentligen, vi typ bara spelade kort, pratade å skrattade haha. Jag å frida har även mimat till love story i takt i bussen, HAHA, Affe trodde vi va knäppa eller nå xD


Det vore kul å räkna ut hur många timmar som spenderades i bussen på denhär resan..? vad kan de ha blivit.. 24 timmar? minst! ;b men de funkade det också trots att många sov under den tiden haha ;)
Det kommer nog bilder sen, eller så får ni kolla på andras bloggar. '

ikväll är min kompanjon mister sjuk å vi är med spotify. Jag älskar spotify, musik är ju livet ;)
Martin tipsade mig om Trapt - Only one in color, riktigt bra faktiskt!
och jag kan inte sluta lyssna på Evermore - Running,


nu ska jag sova,

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0