what a rainy ending given to a perfect day'

Gårdagskvällen var både rolig och tråkig. Den började bra, men slutade dåligt..
Förfesten hos Amanda P var väldigt rolig å man fick träffa lite nytt folk, riktigt nice (y)
Sen vid 11 begav vi oss till cleo, eller så bra gick de ju inte, fick köa i två timmar innan vi kom in. dock vare kul å köa för man pratade med endel roliga människor t.ex. en amerikan som skulle uppträda i globen i oktober i dans, å nåra andra som vi hade allsång med å massa kul, vi drog typ igång halva kön :)
När vi väl kom in så vare supercoolt där inne, men vid halv 2 började jag känna att jag vill hem, va helt trött.
Men gurra hade fullt upp å hennes pappa skulle komma klockan 3. Satte mig på ett ställe och tog upp mobilen, jahappp, då va den paj! trodde ju att de va slut batterier men de vare inte. den hade helt dött. iåme de kunde jag ju som inte gå nånstans för då skulle inte gurra få tag på mig. så de va bara å sitta där å vänta.
Sen hände de hemska saker där vid halv 3 så jag blev typ rädd. men gurra kom tillslut å vi pallrade oss hem! skönt de va å sova kan jag säga!

Idag har jag tränat hästar och varit på hockey med Erik x 3 och Martin. De va även två till men vet inte vad dom heter. Kollade luleå-södertälje å de va så jävla kul att dom vann! stämningen va på topp :)
Sen kom pappa och hämtade mig å nu sitter jag här å fryser ;s

Vi har kommit på att jag har troligtvis drabbats av nån stress-grej för jag fryser hela tiden, äter inte mkt, är trött osv.. hoppas det lugnar ner sig lite på skolan så jag kan slappna av en aning.

nu ska jag snart kolla Royal Pains med mamma och en vaarm flisfilt :)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0