I drove for miles and miles, And wound up at your door'

Min favvitjej i hela världen har tagit köörkorteet!!! Grattis Jenny ;D

Gårdagens namn; Zlaaaataaaan!!!
haha, fan va glá ja blev. 93min & 5 sekunder ;)
Hade ångest om jag skulle på kulturnatten eller kolla fotboll igår, de blev fotboll. Åker ju i morron till abisko så kände att jag va tvungen stanna hemma å vila upp mig lite. har räknat ut att jag kommer va så jävla trött nästa helg ;o Vi ska kliva upp 06.00 varje dag i abisko, gå typ en mil per dag, komma hem på torsdag kväll sjukt sliten, sen upp på fredag å gå till 5. nämen hörrni, tummen upp för det (y)...

Igår;
Jag; Alva, spring å kolla med pappa å samuel om ungern har gjort mål!
Alva; Okej! (springer iväg å kommer tillbaka), nää dom hade inte det :)
Jag; men joo, de har dom ju. Ungern har ju visst gjort mål..?
Alva; Vilken unge?? ;o
Jag; HAHAHAHA! XD

Jag är inne i nån oth period, kollar lite på säsong 1, så jävla bra. ni som inte sett måste seee! Jag är även, som typ måånga andra, inne i Farmville ;) hahah, de är ju så himla kul juu! har fått planera nu när vi ska till abisko så man får plantera sånt som ska växa i 4 dagar ;b

Just nu lyssnar jag på Maroon 5, she will be loved, så himla fin låt :)

I don't mind spending everyday
Out on your corner in the pouring rain
Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved
And she will be loved

Tap on my window, knock on my door
I want to make you feel beautiful
I know I tend to get so insecure
It doesn't matter anymore

It's not always rainbows and butterflies
It's compromise that moves us along
My heart is full and my door's always open
You can come anytime you want


Igår stoppade vi ihop alla fyra hästarna! var orolig att de skulle bli kalabalik då synna vaktar jevne så jäklarns mycke, samtidigt som hon vill vara ledaren. hah, men det gick bra, man såg bara hur glada jojje å bollan blev, de sprang runt å gnäggade, sparkade bakut å va bara allmänt superglada! :)


nog börjar han bli mörk alltid!

/A


Kommentarer
Postat av: Gurra

Oj vad mörk han har blivit, var verkligen längesen jag såg honom!;O

2009-09-06 @ 18:17:27
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0