How 'bout a round of applause

Tjaoo!

Jag har klippt mig. jeuup. inte mkt, så lite som de bara gick. men trots det verkar alla se att de är klippt fast de bara är klippt 2cm..!?

skolan är bara förjävlig. vad sägs om 10 sidor efter i matten, 20 uppgifter efter i fysiken, miljökunskapsredovisning på fredag eller måndag å har inte ens börjat med va ja ska prata om, spanska grammatik + ord å text å inlämningsuppgift å skit till fredag.
juste, glömde att jag gick natur
då har man inget liv,

men på fredagen händer det nåt efter skolan som slutar kl 17.00. Det blir å gå ut på Cleo med mina favvorit-tjejer minus Jokki som är å hare underbart i Grekland. eller cypern är det kanske.. hmm, hur som helst har hon det grymmt bra å varmt åallt. hon lovade att bada för mig :)

Har hunnit med att träffa bella med sandra å emma. det va länge sen å de va riktigt trevligt :) samma dag hann jag göra ett till hål i örat, köpa ett par favviiii-leggins från gina (finns inge skönare att ha på sig!), ett linne från gina å en kofta från vero moda. allt i svart ;s
om inte jag varit blond borde folk gått runt å undrat om inte jag va deprimerad.. ;s

På tal om något helt annat börjar jag bli lite småless på farmville, OCH mina älskade serier har ju börjat nu.
oth å gossip att se fram emot på tisdagar. 90210 på onsdagar och den nya The beautiful life på torsdagar. Det gör mina dagar faktiskt. Att sitta på bussen påväg hem å tänka, jaa, nu har de nya avsnitten kommit ut! lite annat att göra :)

Rihanna är förjäävla braa <3 Take a bow.
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0