You're everything I thought you never were '

bjuder på bilden dära,

Jag diggar min nya tröja. Jag älskar Beyonce (y)

Idag efter stallet så vare ju hockey som gällde. men de gick ju åt helvete så de va iiinte kul. faaan! ;(

när jag kom hem trodde jag att ja skulle vara lonelygirl_92 här i byn för alla mina pinglor skulle ut på krogen. Jag hade inte lust me de i helgen, de skulle ha blivit den 3e helgen i rad.. så inte idag.
men det visar sig att dom inte for, så jag blev lyckligtjej_92 istället :)
så himla efterlängtat att bara ha en myskväll. kolla på film (I love you, Man) , prata å bara ha det bra.
så jag, jokki, elin å gurra for en sväng till alvikskiosken för att köpa lite godis, sen hem till jowkie i hennes vardagsrum framför elden. sjukt mysikt var det och otroligt välbehövligt!


tro inte att jag har nå självmordstankar på nåt sätt men jag kan inte låta bli att fundera på vilka som skulle komma på min begravning om jag bara skulle råka dö t.ex. nu.. Den frågan kommer jag aldrig få svar på men jag skulle så gärna vilja veta.. vill inte ni?

nu ska jag lyssna lite på Beyonce å sen sova. men inte sova riktigt än. snart :)


And though there are times when I hate you 
Cause I can't erase the times that you hurt me
And put tears on my face
And even now while I hate you its pains me to say
I know I'll be there at the end of the day


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0