Your world is my world

  • 12.22 tar jag å jenny bussen mot storheden. en ny upplevelse och det gick finfint
  • Va inte riktigt hemma där på storheden men vi hittade dit vi skulle å sen till bussen
  • På stan träffade jag MKT folk. max, martin, ellen, elina, victor, bella, mingye, lidas, eriksson, petra och linnea. å de va ju inte så jäkla länge jag va på stan om man säger så! de va kuul :)
  • Igår ringde dom från Diva å sa att min mörkblåa adidaskofta hade kommit nu från Tyskland, så jag for å hämtade den idag ;D
  • När jag skulle köpa leggins på vero moda innan jag skulle med bussen så strejkade kortet för att pengarna var slut. haha. la undan dom å köper i morron istället när studiebidraget har kommit
  • Jag tror jag har hittat allt till min utklädnad i morron. bara en, den viktigaste saken kvar...

sen va det jättekul å gå på stan med jenny, det va jättelänge sen jag "gick" på stan liksom å ännu längre sen jag gick med henne! Så de va välbehövligt.

Nu ska jag test-sminka mig inför morrondagen. Det blir spännande. Om inte min idé funkar vette tusan om jag kommer klä ut mig till nåt så håll tummarna! :)
de ska iaf bli huuuur kul som helst!

På tal om något HELT annat.
Jag är så jävla avis på kenza. Inte nog med att hon ser sjukt bra ut å är rik. nu ska hon ju få fara på MTV Europe music awards 2009. FATTA vilka artister hon kommer få intervjua ;o
t.ex. Jonas brothers, Lady gaga, katy perry och allderles säkert Taylor swift också, + en jääävla massa andra. Det är ju största musikgalan i världen så jag antar att världens bästa artister kommer befinna sig där också..
aaaviiiis!



De va lite kul när jag skulle köpa förköp till cleo i tisdags.
Jag; Jag ska köpa förköp till cleo på fredag.
Hon; Okej, hur många? en,två,tre...?
Jag; Bara en.
Hon; okej. då blir det 100 kr.
Jag; Ger henne mitt kontokort å kommer då på att jag måste ge henne legget för att jag ska kunna betala med kortet.
Hon; Kan jag få legitimation.
Jag; visst...
Hon; (hon tar legget, kollar lite på det, börjar le och sen..) öhm.. du vet väl att det är från 18..?
Jag; Jaa, men eeehh.. vadå får jag inte köpa till en kompis?
Hon; Joodå. heeeh. tänkte bara så du vet.
Jag; japp!

hahahah, ååh, ni skulle sett hennes min. de va sjukt kul! xD

ha en greeeejt halloween ifall jag inte hinner uppdatera mer!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0