You think maybe that I'm just so easy..

..you can come in and out of my life like you please
but baby no,
don't you know it takes more,
to keep a girl like me


No more waiting for you to change
don't you know that you bringing flowers
won't stop the rain baby no, no
don't you know it takes more
you're no longer worth waiting for


It takes more - Jordin Sparks


tänka sig att jag har varit rätt duktig. Igår när jag kom hem från skolan vid 6 tiden for jag direkt till stallet, fixade där å sen sprang hem. duschade, åt lite å sen pluggade lite också.
Sen klev jag upp 05.45 i morse å sprang till stallet, fixade där, for med 8.05 bussen å hade extramatten innan mku läxföröret.
Egentligen började jag ju inte förän 10.55 så de va jävligt bra av mig att kliva upp 05.45 å fara till skolan 8.05! ;o
Sen har jag typ försökt plugga matte heela dagen + kvällen. men de går inte så bra ;s
I morron blir förmodligen samma. provet är på torsdag, och det kommer inte gå bra. det är så himla svårt å allt går så fort. tur att jag inte är den enda som tkr så.. ;/


Nog om det. Snart är det ju höstlov å halloween! då är ju frågan vad man ska klä ut sig till på halloweenpartyt som äger rum hos gurra ;D förslag?? det behövs!

I morron fyller lilla Jevne 3 månader! tänka sig, och stor är han nu. och mörk :)





























- ta mig tillbaka, stockholm, 22/9 2009

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0