two is better than one

vi behöver inte prata om provet som var igår så mkt. vi kan ju säga att jag fick ett sammanbrott å börja gråta å hela skiten. men sånt kan hända ibland när man får en blackout. jag är så jävla glad att vi har affe i matte och som mentor för han är bara bäst! för er som inte förstod provet gick åt helvete! men ska göra et nytt prov efter lovet nån gång. Det tog bara tvärstopp i hjärnan när jag blev stressad ;s

nog om det!
"missade bussen" nu på morronen. det slog mig när jag vaknade att vi skulle debattera på spanska (?) och ha läxförhör, å då jag lagt ner all min energi på matten så finns inga spanska-debatt-ord i huvvet! så nu sitter jag å skriver lite på svenskan som är sista grejen som ska in "innan" lovet, på söndag. såklart, vi naturare har ju som aldrig lov förän i sista minut. Men jag räknar ändå med att jag är ledig från och med idag efter skolan ;D så underbart det är. det går typ inte å beskriva. Jag behöver sova, göra nåt roligt å tänka på nåt annat än skolan.

halloween ska bli så jävla kul å jag har kanske en idé om vad jag ska vara men det kan vara svårt å klä ut sig till det men jag ska inte säga ;p det får bli en överaskning! men är fortfarande öppen för förslag, så säg till om ni kommer på nå!

Den här låten är så grymmt braa! Den här videon är också stört bra för då är det både låten och killen. Det är rätt sjukt hur snygg en människa kan vara. hans namn; Matt Lanter. så lägg det på minnet :)

På tal om serier. jag ska börja kolla grey's anathomy. tänkte börja på lovet för då har vi inte så mkt plugg ;) hur bra låter inte det?
är rätt glad att jag har alla avsnitt framför mig för alla verkar vara avis över att jag har det ;p

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0