sometimes love comes around '

and it knocks you down,

min iphone är så jävla död just nu... faaaaan! nu ska den skickas in å bli lagad.

Med tanke på vad som hänt de senaste dagarna är jag bara så himla orolig, om något sådant skulle hända mig så skulle jag inte klara det. tror verkligen att jag inte skulle det ;/

ett ord: musik
det är bland det bästa som finns i hela världen. 

har inte nåt roligt alls att berätta men kan ändå säga för att jag måste ha nåt att skriva om att jag är på kh å pluggar nu med cia och disa. för ovanlighetens skull har jag faktiskt jobbat lite :) *stolt* men somsagt, lite.
Har prov i mitt icke-favorit ämne - spanska på fredag. Förbered er på att det kommer gå åt h-vete. hej första ig amanda.. (y)

Igår slocknade jag redan vid 11 tiden så jag var rätt pigg när klockan ringde klockan 8. och eftersom min buss gick först 10.02 hade jag god tid på mig att kolla gossip girl avsnittet som kom ut inatt :) Det var riktigt bra nu. Det har haft en rejäl svacka men nu gottfolk, it's back! hoppas att det inte var en engångsförteelse bara.
Så när jag kommer hem har jag ju fortfarande oth avsnittet att kolla, och the mentalist klockan 21.00 :) kuligt värre!

lyssna på dehär; min mamma ska på afro powerdance idag på inpuls.. ojj shit. håller tummarna  att hon inte ska göra bort sig i alla dessa konstiga rörelser man har fått höra att dom gör där ;p haha

men nu ska jag fortsätta plugga för cia kom på mig med att sitta här å skriva (a) hehe

pusshejs

Kommentarer
Postat av: Cia

haha, ja jävlar vad jag tog dig på bar gärning alltså!

2009-10-06 @ 19:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0