someone like you



Finvädret idag gjorde mig glad, men jag sover så jävla länge nu för tiden å det gör mig inte glad ;/
iofs så gick jag å la mig 3 men jag får inte sova bort halva dagarna för det. skärpning!!

För i morron på morron ska jag å jenny runt halva luleå och leta grejer till utklädnaden som är på fredag. de ska bli såå kuuuul om jag inte nämnt det tidigare x)


Mina pinglor är här och vi har just kollat lite serier. Trevligt, as always!



I've been roaming around
always looking down at all I see
painted faces fill the places I can't reach

you know that I could use somebody
you know that I could use somebody

someone like you
and all you know
and how you speak
countless lovers undercover of the street

you know that I could use somebody
you know that I could use sombody
someone like you



Nu kan min huvudvärk dra åt h-vete för jag ska ta en ipren!



Har inte så mkt å skriva så det får räcka med några ord + en
fetingbild




tjaoo


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0