Smile for the camera, everybody's looking at ya '

Dagens inköp; svarta chinos!
Jag har äntligen köpt ett par svarta chinos, cheap monday chinos. har velat ha såå länge å nu har jag köpt det. å vita conversen är mina nu också. fan va great! ;D

Men vet ni vad. Jag har velat ha en marinblå adidaskofta med vita ränder sjukt länge, säkert ett halvår. å idag hittade jag en!! fast den va så dyr å nu när jag köpte ett par chinos å converse så har jag inte råd.. ;/ så jävla jobbigt! men ska fjäska lite för pappa så kanske jag får den (a) haha, hoppas pappa är lätt-övervinnerlig den här gången x)

måste bara säga att min lördag va så himla skön. efter stallet så rakade jag benen, duschade, smorde in benen, klippte å fixade naglarna, målade naglarna, satte mig i mitt rum med en filt å läste lite ur en bok å lyssnade på musik. sen på kvällen var jag med jokki å gurra å vi kollade tv framför brasan å hade himla myys :) lite tjej-stuff-dag helt enkelt!

nu ska jag till kvantum å hjälpa jenny att storhandla. passar samtidigt på att gå lite i mina converse så jag inte kommer få så mkt skavsår på skolan, för det kommer jag iaf x) hah,
sen blir det att kolla oth å gossip med jenny å gurra :)

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0