It's like i'm walking on snow

Blev jävligt peppad efter jag läst jokkis blogg idag. Jag har tänkt denhär veckan att på måndag, i morron alltså så ska jag bli nyttig. å när jag läste jokkis blogg idag så kände ja bara; japp, jag ska tamefan börja på allvar nu.
Har bestämt mig för att banta för att jag vill bli smal å jag vill verkligen inte att alla ska "klaga" på det för det blir bara jobbigt att höra. Jag vill å de finns ingen som kan ändra på det vad dom än säger. Det känns lite knas å säga banta, som jokki också sa, så man kan kalla det...? jääävligt nyttig. haha
ska försöka att inte äta onyttigt, börja motionera. sen kanske lite äta-tider-regler.
men ni behöver verkligen inte vara oroliga, jag kommer fortfarande att äta, men äta rätt. även om jag inte gillar lunchen på skolan ibland så överlever jag, ska börja ta med mig frukt så jag får i mig något dom dagarna.
jag lovar, don't worry!

tack jokki för att du omedvetet peppade mig med ditt blogginlägg (a) hehe

hoppas att ni kan "respektera" det eller hur man nu ska uttrycka sig ;p

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0