it's just another day like any other '

Min adidaströja är on it's way från Tyskland eller Stockholm ;D yeey! så sjukans glad! gick till Diva å frågade om dom inte kunde beställa hem en S till mig, för jag är säker på att jag ska ha den. så då ringde dom å efter en stund sa han; nu är den påväg! :) min mörkblåa/marinblåa adidaskofta med vita ränder som jag har letat och velat ha ett halvår är i mina händer i mitten på veckan sa han. fett-nice  ;) haha

å goda nyheter. jag behövde inte göra omprov i spanska ;o fattar ingenting men tydligen fattade jag så pass mkt att jag fick typ G+/VG-.

jag visste inte om jag ville på cleo eller inte idag, men tillslut så blev det att jag inte orkade. det hade ändå varit kul för de va så många man kände som skulle dit. men de skulle bli så stressigt å jag orkar inte med det. Men taggar som sjutttoooon till halloween! de ska bli as-skojj! :)


Har sjungt på den här i princip hela dagen. jääävligt bra är den!

 

Ikväll blir det å kolla idol å ta det lite lungt. va kul att Jordin Sparks ska gästa, hon som jag har börjat nöta med stort N! haha

egentligen måste jag göra matte så det kanske blir lite sånt också ;s fredagkväll, I know. Men what to do när man ligger 40 sidor efter å provet är om mindre än en vecka ;/

/a


Kommentarer
Postat av: Linnea

håller med! :) taggning inför halloween och utklädning. ;)

2009-10-17 @ 18:19:16
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/
Postat av: Jokki

åh fyu satan va jag också längtar till Halloween!

2009-10-18 @ 18:54:35
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0