I'm trying to beat this emptiness but I'm running out of time '

Heyy people!

Hela veckan har internet varit trasigt å jag har haft sååå tråkigt! ;o
har ju inte ens kunnat göra läxa, inte för att de är kul men de är så att vi har så jävla mkt just nu att jag hade behövt internet så himla mkt.. men de finns inte så mkt att göra mer än att gilla läget.
nu funkar det iaf så de finns inget att klaga på.

I lördags och i måndags var jag på hockey. Det är så jävla kuul! har ju som alltid varit hockeyintresserad mer eller mindre hela mitt liv för när jag var liten var jag alltid på hockey. Förra året "vaknade" intresset igen när omark och harju spelade, dom var/är ju grymma. Så nu har jag varit på de två hemmamatcher som varit i år och ska idag igen. pappa bjuder för han å samme ska också idag :) men det är roligare att stå med nåra från klassen än sitta med pappa å samme, så de blir att gå med nåra från klassen igen. :)

Jag har även funderat på att gå ut i helgen igen.. men det lutar åt att inte göra de, för jag känner inte för det. men om jag ändrar mig så är de ju lätt att följa med ändå för jag har ju lite tur med legg osv. :)

Nu ska jag till stalleeeet, sen på hockey å sen får vi se vars kvällen tar mig,

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0