I'm lost in this dream , I need you to hold me '

I'm scared of lonely

tjaoo people!

Jag har en ny header som ni kanske ser. Men min blogg har damp å jag har ingen aning om hur man fixar det, men "menyn" på sidan är längst ner!? somsagt, inte den blekaste om hur man fixar det.

Annars har jag varit i stallet idag väldigt länge, å väl hemma har jag egentligen sjuukt mkt å plugga, men ville hellre göra en ny header. haha, jamena, de fanns ju inge bätte tillfälle än just nu idag (a) Under bygget av nya headern fortsatte jag kämpa mig igenom "Martins mongo mix" på spotify. haha. ojjojj, salig blandning dära alltså ;p

nu är min bästavän/syster jenny påväg hit. Idag är hon en ängel. För mamma är å tränar å pappa åkte just till tåget och hästarna är ute å det typ öser ner, så hon ska komma med bilen å köra mig dit så jag får ta in mina vilddjur som säkert fryser just nu. huvva, tänk vad lillis måste frysa ;( våran termometer visar --- = kan inte avgöra typ? haha, men kan tänka mig att det är kring 1+ eller nå sånt.. stackars lillis. men snart får han ju komma in :)

Det måste vara nå fel på mig alltså. De senaste veckorna har jag frysit som jag vet inte vad. och nu också, helt sjukt!? kan sova ibland med fliskofta, blisbyxor, tjocksockar,täcke å filt.. då fryser jag inte iaf. Men t.ex. nu, jag fryser ju ihjäl trots att de är typ 22,5 grader här inne ;s nåt som inte stämmer? tyyyyp, att vintern är påväg? uush

Nu kommer jenny så jag ska å ta in mina pållar nu,
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0