I remember what you wore on the first day,

You came into my life
and I thought hey
you know this could be someting

'Cause everything you do and words you say
you know that it all takes my breath away
and now I'm left with nothing

'Cause maybe it's true, that I can't live without you
well maybe two is better than one
there's so much time, to figure out the rest of my life
and you've already got me coming undone
and i'm thinking two is better than one

I remember every look upon your face
tha way you roll your eyes, the way you taste
you make it hard for breathing
'Cause when I close my eyes and drift away
I think of you and everythings okay
and finally now, we're leaving

älskar låten



Fint att man blev sjuk igår innan sista lektionen före lovet..
Men som tur var så mår jag redan bättre ;D
De va skitkonstigt igår. på en timme gick jag från att må jättebra till att bli jättesjuk ;S
hade ont i hela kroppen å de kröp å va jätteäckligt, fick superont i huvet, blev yr å mådde illa.
Kom hem, tog ipren och gick å vilade och sen va de mkt bättre. Idag har jag bara lite huvudvärk. Har tillochmed varit i stallet lite idag och rakat jojje, å myst med lillprinsen såklart. hoppas det inte kommer nån sjuka till mig, jag har inte tid för sånt å jag orkar inte med det!
Men nu ska jag börja kolla grey's anatomy. Har fått låna boxen av fridas storasyster sandra, taaack :)
Har längtat jättemkt till att få börja se det å nu äre dags!

Jevne och hans nya täcke :)

 


Kommentarer
Postat av: jenny

Åh så din han blev! :D Och ännu mörkare nu alltså shieet! ;) kul för er!! :D

2009-10-24 @ 18:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0