I picked you out in a crowd of a thousand faces,

Yeah, I found you


Inatt drömde jag att jag blev tagen av polisen när jag övningskörde. inte kul, har fortfarande bilderna kvar i huvvet ;s

På morronen kunde jag inte önska mig mer än att dagen skulle bli bättre än gårdagen. och vilken början! Min mobil började funkaaaa ;D pratade med jokki å vi bestämmde att vi skulle se sverige-danmark matchen ikväll tillsammans :)

är bara allmänt glad idag :) väntar på middagen nu, kött å potatisgratäng , yummiee!! sjukt gott.

lyssnar på spotify. det finns inte mkt som slår det alltså.

nä, nu är middagen tydligen klar så ska å äta nu, fan va gott med mat! :)
taggar som sjutton inför ikväll, måste hejja på massa samtidigt. luleå, sverige, martin å burnie. haha x)

Lägg till River flows in you - Yiruma på din spoifylista (y)


/Määndi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0