I never thought I'd be in love like this

 

bara i brist på annat ska jag säga nåra bra låtar jag lyssnat på mkt. många har jag nött förut men är inte less än :)

  • Boys like girls (feat Taylor swift) - Two is better than one
  • Miley Cyrus - Party in the USA
  • Miley Cyrus - When I look at you
  • Keri Hilson, Ne-Yo, Kayne West - Knock you down (youtube-länken)
  • Selena Gomez - I won't apologize
  • Selena Gomes - More
  • Trapt - Only one in color
  • Trapt - Black Rose
  • Jordin Sparks - It takes more
  • Kent - 400 Slag
  • Kent - Kevlarsjäl
  • Matthew Perryman Jones - Save you
  • Black eyed peas - I gotta feeling
  • Kings of leon - Use somebody
  • Kings of leon - Sex on fire

 

skulle kunna lägga upp 30 låtar till utan att bli klar men dehär får räcka för idag! en salig blandning, från R&B och Miley till Kent. haha, de är min musiksmak det ;p haha

idag har jag sovit till halv 11 (?????) och jag ska till stallet om ett tag och efter det till stan å fixa de jag inte hann igår. för dom som vill veta har jag skola ikväll... vi måste på nån jävla föreläsning inne i stan mellan 18-21.. fyfan. :(

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

gillar särskilt två låtar mot slutet. HEHE. du kan aldrig ana vilka ;)

2009-10-27 @ 18:54:21
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0