That crazy chick don't know who she's messin' with

vilken toppenkväll!
Gårdagskvällen va helt galet kul! först förfest med favi-tjejerna hos gurra. sen in till cleo å träffa massa folk å dansaaa ;D det va faktiskt första gången som hela vårat gäng var ut samtidigt för tidigare har det bara blivit fel när nåra börjat må dåligt, men nu va hela gänget där å de va så jävla kul! dock blev jag rädd när de va slaggis mitt på dansgolvet. Jag å jenny sprang därifrån så fort som möjligt. hehe.

det kommer nog någon bild senare.

Idag har jag tänkt läsa lite engelskabok å sen till sandra ikväll för lite myys, å de blir mys :) haha

måste bara berätta att jag såg ett halvt kyle xy avsnitt igår på tvn innan jag började göra mig i ordning för kvällen. å om man säger såhär; nu är jag fast i det! haha, ett halv avsnitt, sen va jag fast x) sjukt.!?

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0