Cause through the pain now I'm stronger now than before '

Det tog 25 min på ica idag trots att det baraq va 2 framför mig i kön? hur gick det till? joo, kunderna före hade jävla massa problem med deras varor å hon i kassan va inte det minsta kunnig i vad hon höll på med. så folk som kom in å började handla i affären när jag stod i kön, gick ut före mig för att dom tog andra kön.. typiskt. haha
men mitt när jag står där kommer fridas mamma å säger; åh, men Amanda, gud vad vacker du är!
Ja typ; heeeh, tack..? (a)

Idag har jag "köpt" vita converse. la undan dom för att jag ska få låna cias zotano-rabatt i morron, haha. såå jävla efterlängtat! har velat ha "tunna-sulor-converse" helt sjukt länge, men nu har gurra köpt det såklart så då känns det så härmigt. vi har nog mkt saker som är lika varandra ;)
villvillvillvilllll haa en svart fjällräven jacka. En sån där tunn. Men den kostar 1599kr så det är nog bara att glömma. nån som ska till kina å känner för att köpa en åt mig!?? (a)
Är även på jakt efter ett par svarta chinos (eller hur sjuttsiken det nu stavas), men nivet, hah. Det är så himla fint å jag vill iaf prova å se hur man ser ut i ett par :)

Fundar på att sätta ett tandsmycke.. men får se hur det blir med den biten :)

Köpte även sånt här skydd för skärmen till min iphone, har tänkt köpa det i ett halvår men alltid när jag går till applestore så är det slut ;/ men nu har jag! dags att sätta dit en på en gång!
Igår såg jag Fame på bio med gurra å jokki. sjukt bra. Jag älskar dansfilmer <3

sporten på lördag kväll; åt helvete med det. linje-domar-jävel ;o

nyss.
Jag; ååh mamma, vad kul å äntligen få kolla män som hatar älgar!!!
mamma; huh??
Jag; hahahahaha ojj, jag mena män som hatar kvinnor ;)
ja å mami ska kolla män som hatar kvinnor ikväll, äntligen, det är verkligen på tiden!



/A

Kommentarer
Postat av: Gurra

Men Amanda såklart du får köpa dom conversen med plattsula!(;

2009-10-12 @ 21:05:36
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0