Don't try to explain your mind, I know what's happening here..

One minute, it's love
And, suddenly, it's like a battlefield

jag dör. så himla bra/fin/underbar låt.

 

 

Vet inte om jag ska på hockey ikväll eller inte. Ska plugga matte nu å det vore skönt att ha en paus, att göra ngt roligt. men vet inte om tiden räcker till. matchen börjar ju om mindre än 2 timmar så jag har mer att fundera på mer än om jag ska eller inte.

justfan, vi har ju spanskaläxförhör i morron ;o

å jag kommer troligtvis få min efterlängtade kofta av papi!! håll tummarna att han inte backar ur när han får veta vad den kostar! ;)

 

/A


Kommentarer
Postat av: julia

nåh, tack :) ska göra de!

2009-10-15 @ 18:25:55
URL: http://julialundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0