You’re on my heart just like a tattoo..

..Just like a tatto, I'll always have you


Pusssss på att de gick bra å plugga matte idag. så jävla skönt. det går inte att beskriva. fattar inte att jag inte klarade provet för idag när jag gjorde det så gick det asbra!? :)

Ska ändå upp i morron å åka med 9.10 bussen, till skolan för att plugga lite matte med affe innan vanliga lektionerna för dagen börjar ;p

ni har säkert läst på facebook att jag inte får se serier denna vecka. eller, villkoret är att jag måste plugga först, sen ringa cia å berätta allt jag pluggat, å sen avgör hon om jag får kolla eller måste plugga mer. haha, allt för att få mig på rätt spår i skolan igen. men det känns bättre nu efter lovet, fan vad jag ska försöka kämpa.!? hah, hur nu det ska gå x)

ska ta å läsa lite engelskabok, sen ringa cia å fråga om jag får kolla lite kyle xy!

 

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0