When my world is falling apart

when there's no light to break up the dark
That's when I look at you.


Igår skrev jag ett roligt inlägg, men när jag skulle publicera det så försvann allt. då blev jag jävligt less å orkar inte skriva om det. haha ;p Det hände mkt roligt den dagen så de va lite synd.. ;/

Idag har jag gjort mitt omprov i matte efter förra hjärnsläppen. och man kan verkligen konstatera att jag hade hjärnsläpp, för idag fick jag 2 poäng från mvg!!? å jag har inte pluggat nästan nånting sen senaste provet. sjukt skönt å det gjorde min dag <3 UNDERBART!
nu äre bara fysiken som oroar mig. sjukt mkt. men de kan jag ta tag i.. om ett tag x)

På idrotten var vi i gymmet och jag kunde utan problem konstatera att jag är stört svag. ;/

Efter skolan knallade jag till stan med martin å markus. vi gick till jc å kollade på typ.. läderarmband (eller va de nu heter), äh, men ni fattar. Sen på en till affär innan jag drog mig till telia å sen hem med bussen. När jag kom hem hade vi främmande av tobbe, madde å william! de va så länge sen, dom har ju flyttat till karlskrona så man ser dom typ aldrig nu för tiden :( tilde å linnea va dock hos deras mormor men i morron ska jag å hälsa på tilde på skolan. hon har blivit så sjukt stor! :)

nu ska jag plugga lite fysik kanske, å sen kolla tv å kyle xy. sen sova. har försökt att börja gå å lägga mig innan 12 nu för tiden. det går väl ganska bra. igår blev det halv 1, så inte så mkt försenad :)
dock försov jag mig på morron så  mamma fick köra mig till skolan så jag skulle få göra provet ;p heh,

och inte missar du väl sverige matchen idag på tv? tänkte väl det ;) de ska då inte jag!

see ya
/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0