no matter what your always number one

jag är sjuker. hoppas inte jag fått besök av svinis, de vore ju inte helt najs, men inte heller helt omöjligt ;/

igår hände en läskig sak som hänt två gånger tidigare, jag svimmade. Jag har ju jääävligt lågt blodtryck, lägre än de som är väldigt lågt. så igår när jag ställde mig upp från köksbordet, gick till hallen och kände att de började svartna för ögonen så öppnade jag armarna å sträckte på mig (vet inte vrf), å mamma gick precis förbi så hon gav mig en bamsekram. å precis innan hon skulle krama mig kände jag att mitt huve började dunka riktigt hårt, hur det blev svart för ögonen och hur jag fick sockerdricka i hela kroppen. Jag hade tänkt säga nåt till mamma, typ att "jag håller på å svimma" men det kom inte fram några ord å nästa sak jag vet så vinglar jag fram till mitt rum, fortfarande väldigt yr å mamma kom efter mig oroligt å ba; jag trodde du skojjade!? ;o
jag ba; vaa? vadå vad hände?
hon trodde nästan inte. Det enda jag kommer ihåg är att de va jätteäckligt i kroppen, sockerdricka i hela kroppen, å allt snurrade.
Jag hade tydligen kramat henne, å sakta men säkert "fallit" ner till golvet, så de va tur mamma höll i mig annars hade jag nog slagit huvet (som dom två gångerna tidigare). sen låg jag där nån sekund innan jag ställde mig upp å vinglade in till mitt rum.

mamma blev jätteorolig å hon tvingade mig att gå å sova då för de skulle hon. haha, hon är så orolig men va sjutton, jag lever. fast idag mår jag inte bra. uusch! Det gör som ont i hela kroppen. kan inte ens lägga min hand på huvet utan att det gör ont i huvet. de är som att hela kroppen är jätteskör, för vars jag än lägger handen så gör de ont ;s  å när jag tänker efter låter det precis som svinis...

idag jobbar mamma så jag ska ta å skicka barnen till skolan å sen gå å vila ett tag. de blir nog en jävligt lugn dag för mig. det behövs verkligen!! så de ska bli jätteskönt faktiskt. synd bara att man måste vara sjuk för att få en sån dag ;/

å lycka till allihopa på fysikprovet! håller alla tummar för er! :)


hahahah, jag va bara tvungen. ÄLSKA taylor swift alltså. FETING dissen på joe och kanyne dessutom x) Jag lovar er att efter ni sett den kommer ni ha "lala,lalalalala, this is my musical monolog" på hjärnan! ;p

"Lalalaa, hahahaa, and if your wondering if I might, be dating the werewolf from twilight. Hi taylor. blink*"

sjukt bra. hoppas ni fattar hela. det hon sjunger om kanyne är att han förstörde hennes VMA tack-tal genom att spring upp på scenen mitt under tacktalet och säga att beyonce borde ha vunnit istället för taylor. man såg hur bayonce sjönk genom stolen för att hon skämdes så mkt när han gjorde det. därav taylors lilla diss där ;p haha
/amanda


Kommentarer
Postat av: Gurra

Åh lilla Amanda hoppas du kryar på dig nu!(: haha ja jag såg det där klippet fan vad roligt det var;D

2009-11-10 @ 22:24:45
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0