my lips like sugar

Jag måste klaga lite. eller en hel del faktiskt..
Denna vecka har varken oth, gossip, 90210 eller melrose kommit ut, allihopa har 2 veckors uppehåll.. VARFÖR ska dom ha de samma vecka?!!?? Jag har längtat så jävla mkt å sen när jag sätter mig ner å ska kollla så nä då äre inget! åååååh! JOBBIGT LÄGE! ;o

sen måste jag klaga på de kommande 3 veckorna, fram till jullovet. Det vi har att göra är;
  • MKU-redovisning, muntligt
  • Spanskaprov
  • Författaranalys på en bok innan 2000-talet (har inte ens börjat läsa en bok än)
  • Engelsk uppsats på 3 sidor (Fattar inte ens vad man ska göra)
  • Fysikprov
  • Biologiredovisning
  • + att jag är efter i fysiken
  • + fett efter i matten. typ 15 sidor eller nå, å nationella efter jullovet.
  • + läxor i alla ämnen
  • + sova, för annars orkar jag i-n-g-e-n-t-i-n-g!
och då ska man även hinna med att ha ett liv som t.ex. vara med vänner, familj och hästar. Sen ska jag ju hjälpa fotbollsgym å inventera eller va de nu heter ;p
Sen får man ju inte glömma julklapps-shopping och julstädning + julpyntning.
hur ska jag hinna med allt!? ;o
Förresten så har kommit på en till sak som jag önskar mig, en svart krage. En sån där "halsduk" som är rund som man bara trycker över huvet ;p haha

diggar refrängen stenårt ;)


ska ta en liten nap nu, sen plugg, sen läsa twilight bok 4, å sen sova :)
/amanda

Kommentarer
Postat av: Gurra

Nämen du det var ju bara LITE saker, typ upptagen tjej.com eller nå?;P Men idol på fredag tänkte vi iallafall(:

2009-11-25 @ 22:03:38
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0