Lets not pretend that its here babe

snart tar jag mitt pick & pack å drar till coop arena! om en timme å 5 min för att vara exakt. Mina planer är att inte ha varken jacka eller väska = jag drar dit i leggins å kofta! för de kommer va smockfullt på ståläktarna å då har man varken tid eller plats för jacka å väska å skit! så frysa lär jag göra tills jag kommer dit, men de är förhoppningsvis värt det. för nog fan ska vi vinna nog!



Idag får det räcka med två videos som jag inte kan sluta garva åt;

De är bastu-snubbarna som är roliga i denhär, HAHA! xD

 

kyle - JAG DÖR VAD SÖT! hahaha, kan inte sluta skratta.

Det roliga är att han inte kan nånting alls, han är som en nyfödd i en 16-årings kropp. Så han lär sig det han ser typ x)

 

enjoy!

 

/a


Kommentarer
Postat av: Gurra

HAHAHAH jag kissar nästan på mig vad roliga dom där var;D

2009-11-16 @ 21:59:51
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0