Is this the end of the moment or just a beautiful unfolding '



Is this a natural feeling
or is it just me bleeding
all my thoughts and dreams in hope
that you will be with me or
is this a moment to remember
or just a cold day in december
i wonder
if maybe, maybe i could be all
you ever dreamed

cause you are
beautiful inside
so lovely and i can't see why
i'd do anything without you
you are
and when i'm not with you
i know that it's true
that i'd rather be anywhere
but here with you
alltså shit. vilken fin låt, jag gråter nästan (a)


Den där låten var den sista jag lyssnade på innan jag somnade igår. Och jag grät. shit vad jag grät. kyle va så sorgligt så det bara kom tårar och jag kunde inte sluta gråta :'(
och på tal om musik och kyle, det finns jäääätttteeemånga bra låtar därifrån som jag nu lagt till på min spotifylista ;D ska länka till nåra sen :)

Igår va jag ju sjukis. Med hjälp av ipren så mådde jag mycket bättre, men ändå inte bra ;/
så dagen tillbringades för det mesta vid datorn. kollade oth, gossip girl och.. hmm.. få se.. 11 kyle avsnitt!? ;o jävlar vad många det blev tillslut! Men jag klev upp kl 7 på morron å gick å la mig 2 så jag va ju vaken 19 timmar. bra jobbat där!
juste, sen städade jag lite också. min garderob och i mitt skåp. det är rätt kul å städa när man inte är tvingad att göra det ;p hahah

nu ska jag väl kolla klart kyle, har bara 3 avsnitt kvar innan allt är slut :'( uusch! de kommer bli tomt utan det.. ajja, kan vara bra med ett uppehåll!

JUSTEE!!! kom på just, prick nu att 90210 kom ut idag så det ska jag kolla på allra först! ;D
haha

/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0