I want to fly away, but i'm stuck on the ground

Idag har jag inte varit på skolan,
vaknade med huvudvärk och mådde illa.. + ont i armen förståss.
Så det blev en hemmadag vilket inte är så dumt det heller. underbart skönt om jag får säga det själv. Har spenderat nästan varenda minut inne i mitt rum å bara lyssnat på musik/sovit, eller kollat melrose place. En ny serie som har börjat och den är väldigt braaaa ;D

De är lite kul en sak. Jag har ju alltid tyckt att Agnes Carlsson är jättebra. och nu är hon ju helt stor i både england och usa. hennes låt "release me" är den mest spelade låten på klubbarna i usa. Idag när jag kollade melrose så va hennes låt med i serien! de är coooolish. haha. Det är en cw serie = samma som oth, gossip, 90210 osv.

nu ska jag kolla lite mer melrose eller lyssna på musik tills idol börjar,
ha en bra fredagskväll :)

Förresten alla ni som ska till elina i morron! Jag orkar inte gå ut på krogen i morron så om någon INTE ska ut, kan ni gärna höra av er för isåfall måste jag fixa skjuts hem själv å då lär det inte bli så sent för mig :)

/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0