I wake up, it's a bad dream

I wake up,
it's a bad dream,
no one on my side
I was fighting
but I just feel too tired
to be fighting.
Guess I'm not the fighting kind
wouldn't mind it
if you were by my side,
but you're long gone,
yeah you're long gone now.


Helt seriöst så vare länge sen jag hörde en sån här bra låt med en så underbar refräng. shit, de är galet!

Låten är en av dom jag hört i kyle som jag sen har letat reda på. Både den här låten och låten i förra inlägget har jag lyssnat på apamkt. Blir typ tårögd när jag hör dom för dom är så bra, haha ;D
Har börjat lyssna lite mer på keane å jag tkr om flera låtar till med dom :)

Det känns verkligen som en bad dream att jag inte har nåmer kyle att se. blir typ depp ;/ heh,

Idag var jag back on track, riktigt skönt att vara tillbaka i skolan, tro det eller ej.
Ska erkänna att det har varit jätteskönt här hemma, jag har kunnat nöta kyle (vilket jag älskar, haha) å sen tagit det lungt. Så idag efter vi varit å frysmärkt jevne i rutvik drog jag till skolan. Det va himla kul å träffa alla, även fast de inte va så länge sen man träffade dom. men ändå (a)

Min lillebror fyller 8 år idag! Grattis på han ;D Älskar dig samme, trots att du jävlas så mkt <3 haha

Idag fick vi veta hur det gick på våran rapport. vill inte ens prata om det för är så jävla opprörd. lärarn kan ju fan ta å sluta favorisera eller vad fan hon gör ;o
Direkt efter det fick jag veta att fysikprovet som jag missade i tisdags får jag göra om.. INNAN JUL!? ;o trodde han skämtade först så jag skrattade lite å sen när jag insåg att han inte alls skojjade så blev jag lite allvarligare ;s alltså typ nån dag innan jullovet.

/amanda



Kommentarer
Postat av: Jokki

åh men då är inte vår klass ensamna, vi ska göra ett priv dagen för lovet!

2009-11-13 @ 19:31:47
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0