i don't miss you at all

I'll just tell myself
you'll forgive the past
no time for regrets
no more looking back
I'll forgive you more
every single day
every step i take
is getting better


biologiprovet bortgjort. fast har säkert inte ens klarat det för frågorna va typ cp ;/ men skönt ändå!

har promenerat en massa idag. missade 8.05 bussen så jag va tvungen gå till e4. sen gick jag från kyrkans hus till skolan. hade idrott. gick till stan. sen när jag kom hem blev det promenad med jenny runt byn. har skavsår på mina fötter nu men whatever!

svinis-sprutan är tagen och inte gjorde det ont. inte ett dugg ont! däremot börjar jag så smått få lite ont i armen, kan som inte lyfta den uppåt-utåt.. de blir säkert värre och jag har typ räknat med att jag kommer vara sjuk i morron. är väldigt förvånad om jag inte är det faktiskt. är typ.. känslig av mig.
De va helt underbart att komma dit, se den 150 meter långa kön, bara vandra förbi alla dessa hundra människor och ställa sig först! haha, webb-bokning vettni ;) Det gick sjukt fort alltihopa. kanske tog 15 minuter så va hela familjen vaccinerade och tillbaka i bilen. Men de hann hända lite roliga saker,
jag tog sprutan först och sen vare sammes tur. han satte sig i stolen...

sköterskan; det kommer kännas som ett litet stick bara :)
samuel; okej.. (lite små-orolig att de ska göra ondare än sköterskan påstår)
sköterskan; jaha vad har du gjort idag då (samtidigt trycker in sprutan lite försiktigt)
samuel; ajj... oo.. heheh.. haha.. ajj.. oooh.
sköterskan; de här går ju jättebra! vad duktig du är! :)
samuel; aaoo :) (va de han sa när sprutan drogs ut)
jag; samuel du behöver ju inte säga till alva att du tyckte det gjorde lite ont för då blir hon kanske orolig.
samuel; hmm.. hon står rakt bakom dig.. haha
jag; kollar bak och ser hur hon står krökt med ryggen å kollar gulligt på när han får plåstret. ooops! haha, nämen hej alva!
alva; ;D
sen vare alvas tur.. tänkte att hon kanske skulle va lite orolig, framförallt när hon såg samuel och att han tyckte det gjorde ont..
sköterskan; du kan ju kolla på mamma din :)
alva; (kollar direkt på mamma)
sköterskan (trycker in sprutan)
alva rör inte en min
sköterskan; vad har du gjort idag då?
alva; jag har varit på sunderbyn och rönkat benet. (helt obrydd!!!)
sköterskan; men herregud vad duktig du är! nu är det klart!.
sen pratade dom på endel men alva tkr verkligen inte att det gör ont å ta sprutor. hahah, hon va så jäkla söt alltså, rörde inte en min under hela proceduren utan va som vanligt helt glad :)

nu ska jag väl plugga lite spanska på ett tag. eller kolla hockey. eller båda.
sen ikväll ska jag unna mig att börja kolla en ny serie! nya melrose place. ska ge den en chans, verkar vara en serie som jag tkr om :) haha. spännande!
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0