have we lost what we had inside this lines

En jävligt skön låt. Den är dock inte i bästa kvalla då dehär va den enda som fanns på youtube.

 


 

Bad news! Jag har blivit en riktigt slösmaja! Idag har jag köpt en klänning, en vanlig svart tröja och en liten väska. Dock är ju de en bra nyhet, att man fått lite nytt. Men jag har typ 200kr kvar av studiebidraget som vi fick i torsdags å de är ju inte så bra ;/  En liten väska har jag behövt så jäääkla länge å nu hittade jag en för 99 kr på indiska, perres! å sen klänningen från carlings, I LOVE IT. hah, de är inte ofta jag hittar en klänning jag tkr om så mkt, men jag tkr om denhär jättemkt :)

 

inte dom bästa bilderna, men dom duger!

 

 


 

Nu ska jag gå å läsa lite english book. eller kanske plugga matte. nåt av de,
och by the way; fyfan vad one tree hill är bra <3 ;)

/A

Kommentarer
Postat av: Elina

Åh vilken fin en :)

2009-11-04 @ 15:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0