don't you know your beautiful

tja-a-a-aaaa
skola på en lördag får väl inte en tumme upp, men hoppas vi har lyckats locka nåra nya elever till nästa år iaf. eller jaa, "skola på en lördag" är väl inte så ovanligt. skulle nog ha skrivit "att vara skolan på en lördag...." för just nu har jag inte annat än skola i huvet.. ;/
klagar lite till på att vi har fysikprov på tisdag å de kommer gå åt skogen.
klagar lite till,
å ännu lite till
faaan. andra ig;t är on it's way, å de känns inte bra.
så bara därför ska jag försöka dra mig från att kolla kyle å plugga fysik. Kyle får jag kolla på nätterna då hjärnan är för trött för att få in fysik i. eller nä, på nätterna ska jag sova. men liiite kyle får plats alltid ;) hah.
på tal om fysik.. min formelsamling är borta-borta-borta, så jag måste dra fram 100 spänn för en ny. gaah! >.<

måste bara få säga att jag är så partysugen nu bara för att jag vill använda min nya lover-klänning (a) hahah

hoppas alla ni har en bättre lördagskväll än mig,

 

åhh juste! har köpt biljett för att gå se new moon på söndag den 22 november med sandra, emma, anna? å cia :)

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0