and there's a heart that still can beat

of every breath that's inside me
and find the spark that's buried deep
and won't go out, so please..
don't let go

Sitter i min säng å lyssnar på Matthew parryman jones. han är bra. riktigt bra.
den här låten är på prick nu <3

 

Idag har jag blivit arg på våran lärare. jäävla kärring, dra åt skogen me dej! ;o

dessutom så har jag tänkt ut min önskelista till julafton/födelsedag.

En ny säng, ett halvårskort på inpuls och pengar.

sjukt lång. haha ;)

Sen äre ju alltid kul å få typ örhängen, tv-serie-boxar och sånt men de orkade jag inte säga till mamma å pappa för de som är på min lista nu är rätt dyrt så jag är nöjd om jag får nåt av det.. haha ;p

 

Har jag någonsin berättat hur mkt jag tkr om att sitta å kolla på youtube? älskare! haha. Om man söker på stupid americans kommer rätt roliga videos upp. Typ; How many sides does a triangle have? humm... four!

hur dum får man vara!?

och killen som ska få svinis-sprutan. oojjj jääävllaaaaar! aaaooooouuu! chillaaaa! HAHAHAH xD

de blir väl två videos idag igen då;

 

 

 

aaaouuu! chillaaa!

 

/a


Kommentarer
Postat av: linnea

HAHAHA jag älskar USA-klippet!

2009-11-20 @ 18:09:42
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0