you used to call me your angel'

Idag efter den enda lektionen vi hade, så knallade jag in till stan å väl där så köpte jag lite stuff. Svarta jeansleggins (äntligen hittat ett par med fickor som jag tkr om!) från Vila, turkos linne/tunika från gina och även en kjol från indiska. Det kändes bra å handla lite för jag har inte varit i stan i lule på aapaalänge! haha

eftersom jag å mamma hade varit i stallet på morronen innan jag började så for vi till alvas dagis när jag kom hem. de va nån grej där föräldrar och familj skulle komma å kolla på vad de hade gjort (målat, pysslat) osv. så jag for dit.
Sen hade jag världens bråk med samme å de va hemskt. serriööööst! ;o

Vi for till stallet och herregud va mysigt det var. hur fint väder som helst, vi donade på där, jag fixade transport, tvättade jojje m.m medans mamma, alva å samuel gjorde lite sommarfint vid hagarna och planterade blommor och morötter :) vi va där i flera timmar å sen kom även pappa dit direkt han kom hem från gällivare. drömkvällen, typ :)
Väl hemma kollade vi trav åsså har vi nyss sett Patrik 1,5. HAHA fan va rolig film alltså x)

nu ska jag gå i sängen å läsa twilight tills ögonen inte orkar mer.
Fredag i morron, yeeeees - det innebär; Glad mändi + tävling med jojje i skellefteå :)

mysiga tjejor hos Bella för nån vecka sen <3

ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0