what kind of blue are you? are you?

Min dator har varit paj - so have I
det går inte så bra för mig här hemma på dagarna när man är sjuk, och utan dator ;s framförallt när ALLA datorer hemma är paj
nu är den äntligen (!) tillbaka, så det känns bättre nu haha ;P

däremot så i morse när jag vaknade kände jag lite ont i halsen, såhär lagomt till Stadsmaran som äger rum på lördag.. ;s typiskt. så jävla typiskt.

eftersom  historian är frivillig på morronen så hoppade jag över den idag, ska till vårdcentralen för jag har mått illa på ett jättekonstigt sätt de senaste dagarna, det som trycker i bröstet sviinmkt när jag t.ex. sväljer något. vi far in å kollar så det inte är nåt med hjärtat, för de vore inte så kul kanske.

alla mina antnäspinglor ska till klöverträsk  ikväll, cia å linnea är i munkviken.. å jag (lonelygirl_92)???? ingen aning om vad som ska hittar på. får kolla om jag hittar nån kompanjon under dagen,

nu ska jag hoppa i duschen,
pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0