Pictures of you, pictures of me, hung upon your wall for the world to see

"Vad hände med tiden när lärarna sa: bara du kommer på lektionen, har med dig material och försöker lyssna så får du minst G"  HAHA x)

engelska nationella gick helt okej och läsförståelsen gick då betydligt bättre än hörförståelsen. vill inte säga att de första gick bra för då har de typ gått dåligt. men jag hoppas de gick vägen.

De va den enda "lektionen" vi hade idag, men vi satt ändå kvar å pluggade lite till historiaprovet som är i morron. ska snart till stallet men är sugen på lite glass så jag ska nog ta å mummsa i mig lite sånt innan ;)
tänk att det snart är sommarlov. de är bara drygt en månad kvar, å hur bra låter det inte med sommarlov? Klingar rätt bra faktiskt ;)

Något som börjar oroa mig nu när de är påväg å bli sommar, är att inte JB biljetterna kommer ut nån gång ;o de är så jobbigt att vänta å jag blir bara nervös för tänk om jag inte skulle få biljett.. ajja.. hoppas dom kommer ut vääldigt snart.
 
å hur vackert är inte dehär albumet då som kommer ut 16 Juni <3

'

tjaoo

Kommentarer
Postat av: Gurra

Åh fan vad fina dom är på det nya albumet!(:

2009-05-07 @ 20:02:52
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0