The only thing that keeps me wishing on a wishing star

Samuel: Vet du vad jag å Gustav har hittat? :D
Jag: Nää?
Samuel: Maskar! ;D
Jag: vah? nä men usch va äckligt!!!
Samuel: Nää (letar efter en burk)
Jag: DU TÄNKER VÄL INTE SPARA NÅRA??
Samuel: Joo :) och gustav ska också det
Jag: MEN LÄGG AV! dom är ju hur äckliga som helst *ryyser*
Samuel: Nää, dom är söötaa :)

HAHA FYFAAN ALLTSÅ ! men jag lät han inte spara nån! tuur för mig!


Jojje va också söt igår när jag va å körde honom. Helt plötsligt så stannade han, backade 2 steg, vände mitt på vägen, å började gå åt andra hållet. jag typ:??? HAHA åh va söt han är! <3    älskipälski'

Måste bara säga att jag är så skol-less så det är inte sant. alltså seriöst, jag orkar typ inte. Hade prov idag, tror ni jag hade pluggat? neej.
å ikväll blire hockey å lite sånt. kände mig typ sjuk igår å mår inte så super nu heller, men jag hoppas att jag inte kommer att bli sjuk.. hoppas hoppas..
 jag pallar inte med skola nåmer.. det underlättar inte att vi har mattenationella nästa vecka, å prov på hela kemiboken veckan efter det å sen innan lovet ska vi ha gjort ett arbete, ett sammarbete med Historian, Svenskan å Datan. en jävla rapport. usscch! ;(

Ikväll spöar vi skiten ur Kanada! eller huuuur!?? ;D

pusss

Kommentarer
Postat av: jokki

vi skulle kunna plugga tsm vi gör ju samma prov i kemin! för våran lärare suger som sagt

2009-05-09 @ 16:48:52
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0