You make me crazier

Nu ær jag i norge, som ni kanske mærker på texten x)
Det har iag hænt nån rolig sak under dagen, trots att 10 timmar har spenderats i en bil.

I bilen nær vi børjade nærma os norska grænsen:
Pappa: Ser du hur vattnet far?
Jag: Aaa... det glittrar typ
Pappa: Men vilket håll rinner det åt?
(Det sluttar lite ner där vi är)
Jag: Neråt.. (helt allvarligt)
Pappa: Vaah? Nähää?
Båda: HAHAH

Här på hotelet när vi sitter och kollar tv nere vid reseptionen typ, så kommer 2 pojkar å en flicka. de är syskon och är kanske 9,10 å 11 år gamla. Dom børjar prata med oss å de va typ kul. dom frågade om pippi långstrump å typ en hel massa saker haha. men sen gick en pojke å flicka upp så det blev bara 9 åriga pojken kvar som satte sig vid datan breve tv;n.
Han børjade prata med mej - igen.
Han: Har du nettby?
Jag: Nää.
Han: Har du msn?
Jag: Ja.
Han: Vad heter du?
Jag: (haha) Det säger jag inte.
Han: Varfør ikke de?
Jag: Nää, jag vill inte.
Han: Har du skype?
Jag: Nej.
Han: Varfor?
Jag: Har en massa andra saker.
(en stund senare)
Han: Kolla här. De är min storebror! ;D (visade bild från nettby)
Jag: Okeej.. (å høll på å dø av skratt inombords, HAHAHAHA)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där andra fatta jag ingenting av?;P haha

2009-05-24 @ 17:25:49
Postat av: Gurra

/Gurra

2009-05-24 @ 17:26:26
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0