p-p-p-pokerface

I går va en riktigt härlig hemma kväll.  nog vare ett tag sen jag bara var hemma på "helgen", haha det är ju inte helg men det är ju typ det. x) jag kollade iaf Bride Wars  med Kate Hudson och Anne Hathaway, den va grejt :)

idag har jag varit å sprungit i finvädret, och även packat lite stuff till i morron då det bär av till norge för att tävla med hästarna. eller med bollan, för jojje är sjuk ;/ vi kommer hem på natten till måndag så det blir en rolig liten tripp. dock så har min dators battri hets, så den håller bara en kvart ;o så jag får helt enkelt ladda för att läsa twilight. det är nämligen 60 mil dit vi ska åka, och med hästtransport får man plusa på nåra extra timmar. så morgondagen kommer spenderas i en bil för min del.

nu ska jag kolla vidare på travet, allderles just för 5 minuter sen så kom våran stallkompis 3a, grattis på honom ;)

(inlægget skulle publiceras igår men jag glømde, haha )

tjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0