She'd better hold him tight, give him all her love - Look in those beautiful eyes and know she's lucky

Grattis Olivia i efterskott! :)

Igår vare födelsedagsfika hos olivia med många mysiga tjejor å de va riktigt trevligt, å supergott fika ;D
På dagen igår var jag ute med bollan å promenerade/sprang i 1,5 timme, 9 km, duktigt värre. Dock har jag träningsverk idag för hon går så förbannat fort. ;o :)

Igår när jag lyssnade på musik på min mobil så kom det en låt som kom från oth, å då började jag tänka på alla dessa bra låtar jag fått från oth, ni måste lyssna på nån av dom. skriver upp nåra jag kommer ihåg;
*The Honorary Title - Stay away
The Honorary Title - Far more
*Augustana - Boston                                                                                                                                           
*Missy Higgins - Where I stood
*Grace Potter (& the nocturnals) - Apologies
Feeder - Feeling a moment
*Tyler Hilton and Bethany Joy Lenz - When the stars go blue
*Tyler Hilton - Missing you
Tyler Hilton - When it comes
Tyler Hilton - Glad
Tyler Hilton - Kiss on me
Tyler Hilton - You my love
*Bethany Joy Lenz - Halo
Bethany Joy Lenz - Feel this
Bethany Joy Lenz - Let me fall
*Ben Jelen - Come on
*Jack's Mannequin - The mixed tape
*Jack's Mannequin - Dark Blue
Jack's Mannequin - The Resolution
Jack's Mannequin - Bruised
Jack's Mannequin - I'm ready
Band of Horses - The funeral
Jose Gonzalez - Heartbeats

Dehär är bara nåra som jag kommer på nu, å typ alla är superbra! lyssnar typ inte nå mkt på dom nåmer men måste börja för många av dom är riktigt grejt. lyssna du med ;) dom med en * innan, är extra bra, haha
Det väcker lite oth-minnen, eller hur Jenny å Gurra ?

På bilden: Vacker tjej, vackert hår, kärlek på hårfärgen. Sophia Bush, Brooke i one tree hill.

tjaoo

Kommentarer
Postat av: Gurra

JA shit alla låtarna väcker ju värsta minnena, jag satt också och lyssnade på några oth låtar på min mobil för något tag sen och då började jag tänka på att jag typ vill se om alla säsonger!(:

2009-05-11 @ 12:10:35
URL: http://maaariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0