Together or not, our dance won't stop'

3 lektioner igår - skellefteå, gick inte bra. förmodligen har han samma sjuka som bollan ;( - hem å sova.
de va typ de som hände igår.

idag äre ju sommar - igen - så det blir att vara ute mkt, å forhoppningsvis bli en gnutta brunare :) har redan hunnit sitta ute med lillsyrran i solen å målat naglarna, rakat benen, lyssnat på musik (high school musical, alvas favorit å lite av min med haha) å bara haft det bra. mamma och alva ska å kolla på dansuppvisning sen, alvas kompisar ska vara med, å jag är super-synna-mamma-sugen så jag ska nog pyssla med henne en hel del idag, å även med mina andra två sjuklingar (;s) i stallet , jag vill bara spola fram tiden 2 månader så jag får mysa med fölet. ååhhhh va jag längtar <3

nu har pappa gjort lunch för en gångs skull så jag ska å äta nu lite.
ha en bra dag allesammans
tjaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0