Thinking of you

You're like an Indian summer
In the middle of a winter
Like a hard candy
With a surprise center
How do I get better
Once I've had the best
You said there's
Tons of fish in the water
So the waters I will test

He kissed my lips
I taste your mouth
He pulled me in
I was disgusted with myself

Cause when I'm with him
I am thinking of you
Thinking of you
What do I do? if
You were the one
Who was spending the night
Oh I wish that I
Was looking into your eyes



Yeeees! nationella är bortgjort å de känns underbart. det gick väl sådär ;s men ändå skönt att ha de undanstökat.

Låten ovanför är riktigt bra. Katy Perry - Thinking of you, har gått å nynnat på den heela dagen känns de som, iaf sen jag kom hem från skolan x)

Jag har varit i stallet med mina pållar och ut på en runda med jojje, han ska ju nämligen tävla på fredag. nu är de så mina vänner, att jag råkar ha världens roligaste häst. när han står där på gången, söt som han är, å jag borstar å pratar lite me han, så ser jag att han håller på med mulen/munnen på nå konstigt sätt. går lite närmare å kollar å får se att han håller på å vrida tungan. HAHAHA han som sätter ut tungan, å vrider tungspetsen inåt, bakom tänderna, så det blir som en boll, haha å inte nog med det, så vrider han på den på andra hållet också, som att han vill vända på den så den blir som dubbelvikt på snedden, HAHA de är svårt å förklara, men jag kan säga att jag skrattade en hel del!! å så stod han hela tiden :) <3

nu ska jag kolla gossip girl för att sedan bege mig ner å spela pingis med jenny, gurra, victor å alex ;D de blir svinaskojj, å sen ska vi nog hem till mig eller jenny för att kolla one tree hill :)

ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0