The Only one who's got enough of me to break my heart '


staaadsmaraaa och ont i halsen. hur bra matchar inte det då?
städning i stallet igår, vi tog bort en boxvägg så synna får två boxar nu när hon ska få ett föl, det ärju typ MAX EN MÅNAD KVAAR NU ;D mamma ska å städa klart idag medans jag springer stadsmaran med jenny å nåra tusen andra och samme spelar match i alvik hela dagen.
Har redan varit in idag å hämtat nummerlappen, 5075 stod det på den x)
For även till Telia för jag ska göra nå tjorv med mitt abbonemang men jag hoppas att det kommer sluta med att jag får gratis sms ÅRET OM för de är det jag kämpar för. men dom på telia ska göra allt så omständigt, men nu är jag en bit på vägen minsann! ;)


förresten så kom mammas dator igår, shiet vad snygg den är.
jag är sjukt avis. den har en superfin skärm och är bara allmänt jävla bra. den rymmer dessutom 300GB ;o så det lär bli en hemming-laddning-filming dator ;) haha

nu ska jag laddaaaa för stadsmaran, och ringa å bråka med telia

bilderna; England - London <3

lycka till alla som ska göra stadsmaran idag


ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0