Romeo take me somewhere we can be alone'

tusikens trevligt var det igår hos bella å jag kom hem från henne idag vid lunch. när jag kom hem ringde jag på dirren jenny å vi for på prommis till stallet - fixade där - å hem. Gurra mötte oss när vi va påväg tillbaka, de va kul å få se henne för de kändes som ett tag sen :)
väl hemma chillade jag å sen blev de hockey tittande till middan, Sverige vann ju å glad vart jag ;D framförallt när Omark å Harju va sååå braaa! sjukt kul!

Nu ikväll har jag övningskört och varit till stallet. idag fick bollan en vatten-massage å på köpet blev hon riktigt ren, hon ska ju nämligen tävla i morron. somsagt, skellefteå på tävling i morron efter skolan, på tisdag efter skolan ska jag på ninas trafikskola på nån grej, å sen onsdag efter skolan äre mattementorerna å på fredag har jag prov så vi får se när man hinner plugga till de. dessutom finns de massa andra bajs-skol-arbeten som måste göras. har ju nämligen prov på hela kemiboken den 20:e å mattenationella nästa vecka ;o omg. Stort FAIL på det.

dessa  dagar - valborg + helgdagar har varit näst intill perfekta. eller jaa, perfekta!
Kunde inte ha önskat så mkt mer :)
- fint väder, träffat många söta människor, varit me mina pownies, inte pluggat! m.m :)

fan va tråkigt å onödigt inlägg, men jag drar mig för att börja med historian.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0