Is that alright ? - It's not alright'

tjennnaa!
endast estetiskt val idag - bild - å gissa vad jag fick för betyg. G! wohow, jippie! ;s
hursomhelst slutade man ju tidigt så det blev att ta 12.10 bussen hem (hade kunnat ta 9.50 bussen, men visste inte då att spanskan var inställd) det sög. men kom hem tidigt iaf. 
      medan jag väntade på bussen så höll lollo, cia å sandra på å träna in en låt, cia å lollo ska sjunga, sandra piano å lollo gitarr också. så jag satt å lyssnade där å dom är så sjukt bra. fick gåshud alltså. sen fick jag vara med å sjunga lite med dom å även agera sandra.nr.2 bakom pianot när hon va tvungen dra till sin pianolektion på bergnäset. de va super!
       kände på mig när jag stod på busshållplatsen att "någon" skulle åka med bussen idag, så jag sa det till cia (någon inkluderar nån i antnäs-gänget). mycket riktigt. först gurra. sen olivia. sen satt linnea i bussen ;) haha det är typ wierd dedär när jag känner på mig saker sådär, det är ju inte första gången.  
     Sedan har jag varit å kollat på två föl idag, sjukt gulliga å jag längtar mer och mer för varje dag som går!
      Fick mig även ett gott skratt när jag läste jokkis blogg idag; Hon hade ju nämligen tagit bilen till skolan, och åkte buss hem. HAHAHA x) kan inte sluta skratta åt det! men jokki, jag förstår dig, jag hade garanterat glömt också, det är bara så roligt xD
    Juste, har även hunnit med att kolla klipp på youtube ;) typ miley på tyra banks show, haha höll på å dö av skratt ibland alltså... ;D älska youtube,

nu ska jag fortsätta nörda lite, hade väl tänkt träna lite på engelskaredovisningen som jag ska ha i morron inför klassen, helt själv ;o

snälllaaa någon, skicka en spotify invite till mig innan jag dör!

pusshejs


Kommentarer
Postat av: jenny

Justde!! du jag undrar vart du hade den under själva flygningen? för de kan hända att dom ringer och frågar vad jag har gjort med den. Så ja måste veta :p

2009-05-26 @ 21:45:08
Postat av: Anonym

Åh gud vad skönt! mamma började fundera på de och jag blev orolig! För då vet jag att de inte var något sånt! :) Du är ordentlig och jag vet de, och det känns skönt, för de har ju verkligen inte hänt något med skadegörelse. SÅ skönt! :D Dock är de ruskigt otur att de hände just då..

2009-05-27 @ 19:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0