I'd rather give my ego another push'


Hej på er alla sötisar,
 jag har idag inte gjort så mkt annat än att lyssna på musik å pluggat matte. eller skolan också såklart men hälften av dagen vare matte som gällde där också.

som de flesta, har även jag mattenationella i matte b i morron. erkänner att det känns sådär, även fast jag pluggat lite idag. de känns som att detta med andragradsfunktioner inte är min grej riktigt ;s

ikväll ska kanske gurra komma hit, å vi kanske pallrar oss upp till linnea - för matte-plugg ofc.

men nu ska jag däremot pallra mej till stallet, mina hästar gnäggar så jag hör ända hit nästan ;)
å nu äre bara 70 dagar kvar -v-

förresten, jag har äntligen fått hurtful - erik hassle, å the climb - miley cyrus. de va på tiden. dock är den första inte i superkvalla, men de spelar ingen roll. men nu kommer jag gå å nynna på den dag ut å dag in gott folk! så om ni inte vill ha den på hjärnan - håll dej en bit ifrån mej ;) haha

pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0