I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize

gårdagen måste jag säga, var väldigt lyckad, trots ett sent beslutande att bege sig till karlsvik.
först var vi hos saal ett tag och jokki å elina badade badtunna å jag pratade med mascha å en massa. Jokki agerade chaffis så sen efter det for vi (jag, elina, jokki, jenny, gurra, viktor, cia) till calles (tror jag han hette) stuga i karlsvik där de va fest å de va så jäkla härliga människor där så herregud. man kan bara sitta å skratta så gott som hela tiden. jättemysigt var det där i stugan, dock vare så varm att man höll på å brinna upp  framför elden, ojjojj va varmt det va. men ja tyckte de va jättekul - än en gång! ;D
fattar inte vad som har hänt med mej, eller, kanske jag inte fattar hur jag inte tyckte att de va kul förut. beror kanske på vilka som är på festen iofs. gänget på jokkis fest och igår är iaf nåra jag har kul med! defenitivt.

Låten är så himla härlig och elina har uppdraget att skicka den till mig. Erik hassle - hurtful :)

1 Maj -> lura nån ,)



pusshejs


Kommentarer
Postat av: Joy

fin bild :)

jag saknar dig, huhu

2009-05-04 @ 18:09:12
URL: http://indecisiveness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0