I don't care if I lose my mind

har just fått veta att jag är nya trend-sättaren i ord ;) HAHA de låter fint!
å jag, emma å cia kom just på att när vi har kemiprov, och vi inte kan nån fråga, så kollar vi på varann, å börjar sjunga "I don't care if I lose my mind. I'm already screwed" erkänn bra!? haha är typ fast i eurovisionlåten, den är faktiskt bra ju,

snart slutar skolan å då blir det å chilla hemmåt, å inte chilla så mkt där. stallet å sen plugga. ni vet redan mina åsikter om pluggeriet å jag orkar inte dra dom ett varv till. kanske tar jag en power nap också där emellan, de skadar ju inte ;)
förresten, visste ni att nu är sandry-bandry i turkiet å frida-pida påväg till cypern. hej jag är inte avis.?

tomorrow är det dags för säsongsavslutning av favi-serierna one tree hill och gossip girl. oth gråter jag nu för tiden i heela tiden... slut på säsong 6 för den å sen verkar det som att två av huvudpersonerna ska hoppa av till nästa säsong!? ;o så då hoppas jag att det inte blir nån säsong 7 om de ska bli nå jävla ersättare.


tjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0