He's the reason for the teardrops on my guitar'

Pappa var klantig igår så de gick inte så bra för bollan,hon måste nog till veterinären dessutom, men hon är ändå bäst<3

Orkade inte gå på bilden idag för jag va så jävla trött å less å allt så jag har nu sovmorron till 12.40. YES! tänkte faktiskt plugga lite historia eftersom tiden inte kommer att räcka till att plugga de i veckan,  vi ha ju prov på fredag  ;s
även oth å gossip fåre bli för jag ska ju på nån ninas trafikskola grej idag efter skolan så det blir sent idag, igen.

lyssna <3 : http://www.youtube.com/watch?v=CMrA_8fOLrk
kan inte få nog av den.

He's the reason for the teardrops on my guitar
The only thing that keeps me wishing on a wishing star
He's the song in the car I keep singing, don't know why I do

Drew walks by me, can he tell that I can't breathe?
And there he goes, so perfectly
The kind of flawless I wish I could be
She'd better hold him tight, give him all her love
Look in those beautiful eyes and know she's lucky cause..'

Ha en great dag, tjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0